Lehed

pühapäev, 26. juuni 2016

"Laululava" langemine tublide abiliste abiga....

Kui ma õigesti mäletan oli Eve L. see kes meie heinasara "laululavaks" ristis. Ammu mõlkus mul mõttes , et" kui seda metsa ees ei oleks" ehk kui saaks selle vana heinasara eest..... Esitlesin seda mõtet nii mõnedki korrad oma kaasale, kes aga sellest mõttest kohe kuidagi süttida ei tahtnud. Ühel ilusal päeval teatas naabrimees , et jätab päriselt meile nii pea kümmekond kadakalist.(Oli ju mu kaasa neid pool suve kastnud ja talvitumagi sättinud)  Kohe vaba paika kuhu need maha istutada käepärast ei olnud  ning nüüd mu vihje, et laululava kohale oleks need ju suurepärane sättida omandas mõtte. Jaanipäevaks tuli meile ka abiväge ning eelnevalt sisse söödetud mõte sai väikse preili tulisel tagant utsitamisel meestele tugevaks taganttõukeks......


Kahjuks seda kuidas laululava ninali tõmmati algaja videole ei saanud , aga edasine on küll lausa video peal....



 




 Siin juba lauluava tükeldamine.....

ja põhi utsitaja tööhoos....



 





Tulemus üleeilse päeva lõpuks. Super abilised..............


Ja see tänu abilistele eilse päevtöö tulem..... nüüd ainult jätkub... 







5 kommentaari:

  1. Kas ma tõesti... ? ei mäleta, pole olnud :D Aga teie trakatsil nagu näha pole ka roolivõimu, oi kuidas lihased kosuvad suvega ja kui imelik on pärast niitmist autoga sõita :) Väga ilus tulemus tuli :D

    VastaKustuta
  2. oeh, ma ka just mõtlesin, et kui teie seal toimetate, siis on ikka uhke tulemus.
    Igati lahe!

    VastaKustuta
  3. Lammutada on mõnus. Uued avanenud dimensioonid on nii põnevad. Aga see kuipalju vertikaalis olnud materjal virna laotuna teeb, see paneb mind alati imestama. Nagu oleks kaks korda rohkem.:)

    VastaKustuta
  4. Oh, kui ruttu võib küll üks tühjaks saanud paik täituda :) Ilus koht on tekkimas

    VastaKustuta