Lehed

teisipäev, 16. august 2016

Hortensia eri....

Kuna ma ei ole suurem asi kirjaneidis siis rõhku panen piltidele.
Nagu ma grupi postituses mainisin ei tee ma oma hortensiatega midagi erilist. Lisan vahel happelist turvast ning kui kevadel meeles on siis saavad ka nemad korra koos mustikatega neile sobivat väetist..





Limelight oma ilus ja suuruses, üsna mitu aastat vana...

 
Kah üsna mitu aastat tagasi Calmiast soetatud, nimega roosa hortensia. Õied on alati väga suured kuigi õitseb suhteliselt kasinalt....

Bobo, nii kolmene.... õitseb alati hullunult ja nüüd hakkab ka juba tasapisi värvuma ...


Diamand Rouge, vist ka umbes kolme aastane.... Siiani ka alati õisi näidanud.....

Hydrangea arborescens (Ncha1) Invicibelle Spirit , kolmene, alati õitsenud aga tal on raske oma õist kanda....

 

Tardiva, kolmene...

Tammelehine, ühe talve vastu pidanud....


Wim´s Red, esimene talv potis üle elatud aga juba üritab õitseda.... 



Selle kevadised uustulnukad.....

Pisut eakam roniv proua......

Üks tore mustikapõõsas kah....







7 kommentaari:

  1. Ohh, need hortensiad :) miks mul neid ometi nii vähe on (sügisving) :D

    VastaKustuta
  2. Oh sa mu meie! Tundub , et ma pean ikka ka sügisvingu koos Rahmeldajaga tõmbama (ja ühte koma teist aeda tooma või vähemalt otsima). Mustikapõõsas (kui nii võib öelda) on muljetavaldav :)

    VastaKustuta
  3. Ilusad hortensiad! Aga küsiksin hoopis mustika kohta. Kui vana ja mis nimeks? Nad pidada üsna aeglasekasvulised olema.

    VastaKustuta
  4. Väga hea hortensiatevalik. Minu lemmik on see pika ja peene nimega roosaõieline.

    VastaKustuta
  5. Nii kaunid ja heas olemises taimed!

    VastaKustuta
  6. Nendega pole tõesti vaja muud teha kui kevadel korralikult lõigata,
    Puishortensiate häda ongi see lamesklemine. Ära teda väeta ja katsu nii lõigata, et ta hakkaks altpoollt puituma, siis jõuab ta oma õisikuid paremini kanda.

    VastaKustuta
  7. Ilma hortensiateta poleks august üldse see, mis ta on.

    VastaKustuta